dilluns, de maig 24, 2010

Setmana d'examens

Bon dia i bona hora!

Benvinguts una altra vegada a Olor a gespa humida!

Doncs si, aquesta setmana començo els exàmens, exactament demà dimarts!!! Amb els nervis a flor de pell i amb la calor que fa a Lleida, es quasi bé impossible d'estudiar i repassar per als exàmens, però s'intenta i se fa el possible.
Un muixonet m'ha comentat que el dia 19 de Juny es la trobada de final de curs del MJC! (Moviment de Joves Cristians). Esta trobada si que no me la perdo! Ja que no tindré exàmens ni classes serà perfecte per assistir! I així podré veure tots los vells amics les cares, que per cert, ja fa temps que vull veure! Perquè per culpa del canvi de data d'un examen molt difícil no he pogut anar a l'aplec de l'esperit (que se fa cada 4 anys) i me l'he perdut. Però bueno que hi farem...

També quan acabe els exàmens m'apuntaré a l'autoescola per traurem el carnet de conduir! Jajaja, si, si està clar que serè un perill públic però això no em lleva el dret de poder conduir =P Quines autoescoles hi ha a Amposta? I quines em recomaneu? 

Molt bona setmana!

Gee.

2 comentaris:

cristina ha dit...

nose qi sera..e ste muixoonett.. nose nosee... ;)

ens veiem el 19!
i autoescoles.. la milloreta callarisa! en miguel fen les practiqes super bé!
a més es d eles mes economiques crec..
jo ja te recomanat!!
ara a estudiar de valent!

Anònim ha dit...

Jajaja Gracies per la info Cristina!! ^^
Besitos!!!

Publica un comentari a l'entrada