dimarts, d’agost 31, 2010

Vacations

Hello people!

How was your holiday? Espero que molt bé, jo he treballat aquest estiu a les estades d'estiu que proposava l'Ajuntament d'Amposta. La veritat es que m'ho he passat molt bé i a més a més són experiencies que et fan formar més com a professional de l'educació (o això diu ma mare ^^).

La platja del trabucador plena de Kitesurferos
També estic fent pràctiques de cotxe ja que encara no he pogut fer cap examen pels examens del setembre de la universitat.


Que percert ja tinc el primer aquest dijous, el de disseny curricular i el divendres tinc el d'idioma estranger. Espero que em vaigen bé!

Suposo que tots haureu tingut un estiu super xulo en un munto d'experiencies! Pos aquí estic yo per escoltar-vos! Fiqueu un comentari!

Molts petons! Gemma :D

P.D. Mos tenim de posar les piles i proposar un dia per fer el sopar de principi de curs i començar a fer el calendari d'activitats per aquest any que bé!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada