dimarts, d’octubre 26, 2010

B.B. (Before Birthday)

Aquí em teniu a les 22:40 de la nit abans del meu aniversari revisant programacions per dur-les a terme demà, en tot un dia de classes (P4, P5, 3B i 1B). Espero que no sigui un caos i que tot em surti, més o menys, bé. Que demà sigui el meu aniversari, no vol dir que el món gire al meu voltant!

Així doncs, també estic fent la programació de la unitat 3 que he de posar en pràctica la setmana que ve amb alumnes de 4A i 4B! Que trobo que s'ho passaran pipa i a més aprendran molt, clar, això si ells volen perquè si se porten malament... no hi haurà res de jocs i seguirem amb la rutina del llibre, que es molt fàcil de seguir.

A més a més aquest cap de setmana també el tinc abarrotat. Apart de fer el curset tot el dissabte sencer i el diumenge al matí, el divendres per la tarde aniré a Tarragona a comprar roba, el diumenge per la tarde a fer feina de la programació (tot el que pugui) i el dilluns havíem pensat d'anar jo i Alan a l'Hospitalet del Llobregat al Saló del Manga, però potser ens va tot molt just, no se...

Es a dir que no tinc gairè temps per celebrar l'aniversari així que farem un dinar familiar, petitet i curt aquest dissabte i almenys ja estarà celebrat.

Espero que aquest dimecres el disfruteu molt per mi ^^

Molts petons a tots!!


Gee.

P.D. Aquest divendres dia 5 de Novembre hi haurà la segona trobada del curs dels joves de la parròquia del Sagrat Cor. Espero que puguin venir tots.

3 comentaris:

Ciutadà K ha dit...

Encara que estiguis 'currant' la nit abans del teu aniversari, és igual! el treball dignifica! :)

Per molts anys! que t'ho passes molt bé avui!
Petons

NUR ha dit...

FElicitats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Moltes gràcies per duplicat! ^^

Publica un comentari a l'entrada