dimecres, d’octubre 20, 2010

la mística de buscar feina..

Benvinguts un cop més a Olor a gespa humida!
Com que no tinc gaire a dir de la meva vida quotidiana ja que la trobo massa comuna, jeje, aquí us deixo un altre petit relat que fa temps vaig escriure i que l'he retocat.

En dir això es va aixecar i es van dirigir cap a la porta. No van agafar cap mitjà de transport i la Guinea els va seguir a una certa distància. Van passejar gairebé tot el poble, fins i tot van creuar varies platges fins arribar a un past amb diferents arbres silvestres, plantes de diferents colors que feien un precios mosaic multicolor, flors amb extranyissimes composicions geomètrique que en Dante no havia vist mai.

Al cim d'un turó del past hi havia una casa bastant gran on si veia un rètol a l’entrada: Herbalism Remedies. El noi es vas va estranya de que el portessin allí, ja que sabia que per a treballar d’herbolari havies de saber moltíssimes coses sobre els vegetals i a més a més la teva gemma havia d’estar associada amb la curació. Van travessar la porta d'entrada, era un espai molt reduït, ple de prestatgeries amb tot de pots de diferents tipus d’herbes i d'objectes desconeguts per a en Dante. No hi havia massa llum, solament alguns rajos aconseguien entrar dins d’aquella sala tan estranya. La pols s'arremolinava per tots els cantons de l'estança i pareixen petites volves de neu suspeses en mig de l'aire atapeït d'estranyes olors. Al fons de la botica hi havia una gran butaca descolorida, envoltada per centenars de llibres, revistes i folis escampats per tot arreu. Allí ajagut reposava un home vell, prim, tenia una barba espessa i blanca. Portava una camisa grogenca i uns pantalons curts, estripats i bruts.
          - Bona tarda, que podria parla un moment amb vostè? – va demanar l'acompanyant d'en Dante.
El vell va aixecar la vista mirant-los inexpressiu i va fer un moviment d’assentiment amb el cap.
          - Noi, espera a fora si us plau.
En Dante va obeir les paraules de l’acompanyant i es va dirigir cap al jardí de l’entrada. Es va fixar amb la quantitat de plantes, flors i arbres silvestres que envoltaven tot l’edifici. Aquest tenia un cert estil nòrdic amb no gaires finistres, la majoria massa brutes per veure-hi a travès. Els camps es veien molt ben cuidats però en cap lloc es veia ni  graners, ni cap tipus de magatzem per a la collita d’aquests vegetals.
L’acompanyant va sortir de la botiga, quan estava distret mirant com la Guinea jugava amb uns quants insectes saltadors.
          - Ja tens la feina començaràs demà al mati. - li va anunciar.
Espero que us així agradat i transportat a un altre món no molt diferent del nostre.

gee.

6 comentaris:

Nora ha dit...

dona, en quan a visualització, jo he visualitzat un món bastant bucòlic, ideal per a mi. En quan a lo de la feina, una de les avantatges de ser gossa és que ja treballen els socis per mi :P
Bon relat, per això

Ciutadà K ha dit...

Molt bé, Lenea!!... certament, com molt bé dius tu: és un conte que et transporta; i crec que s'aconsegueix més pel que no es diu que pel que es diu ... no ens dones res mastegadet, deixes moltes portes obertes i per un lector és molt d'agraïr!!! Molt bé!

Per cert, no sabia que estava a la teva columna d'enllaços... et puc posar jo al meu?? :)

Anònim ha dit...

Si! Es clar que si que em pots posar! Gracies pels comentaris! La veritat es que això de l'escriptura m'esta enganxant bastant i ja he trobat la meva font dispiració, o això crec jo...
Gràcies Nora i Ciutadà K pels comentaris! =D

nur ha dit...

molt be!

Anònim ha dit...

Gràcies gemma! Jo també m'he sentit transportada pel teu relat en un altre món imaginari... el dibuix del quadre molt ben aconseguit!!

Un troç de relat... com un troç de visió quan mires un quadre pintat... una invitació a sumergir-te més enllà de la pinzellada i la paraula dita.

Continua publicant!! Gràcies guapa,
Mercè

Anònim ha dit...

Thank you all!

Publica un comentari a l'entrada