dilluns, de gener 24, 2011

M.F.A (Més Fan Art)

Benvinguts a la nova etiqueta Fan Art, del blog Olor a gespa humida.

Com ja vaig comentar en aquesta nova etiqueta la dedicarè unica i exclusivament a dibuixos i imatges que he creat o gracies a la meva mà o gràcies al meu ordenador. Si voleu veure la primera entrada d'aquesta etiqueta, cliqueu aquí.

 Que vol dir fan art o fanart? Ús estareu preguntant la majoria. Doncs, estrictament el terme "fanart" significa "art fet per fans" tal i com podeu comprovar. Aquest concepte prove del Anglès normalment utilitzat per a denominar aquelles obres d'art, principalment visuals, que estan basades en personatjes, èpoques, vestuaris o d'altres que l'artista pren d'universos previament creats per un tercer.

Com per exemple: 
Fes clic a l'imatge per fer-la més gran
Fes clic a l'imatge per fer-la més gran

Aquest dibuix esta inspirat amb els típics elfos o follets (és la noia) i amb una serie de manga que és diu Erementar Gerad on el seu protagonista principal Kuh, s'arma convertint la meitat del seu braç amb una arma.

I aquesta altra imatge d'aqui baix es un fondo d'un banner que vaig fer, també fa molt de temps.

Fes clic a l'imatge per fer-la més gran
 
Espero que us hagin agradat les imatges! Molts petons!

Gee.

1 comentari:

Ciutadà K ha dit...

A mi, el que m'ha agradat i força! és el banner del final ...el trobo xulíssim!!

Publica un comentari a l'entrada