divendres, de febrer 04, 2011

I'm Tangled!!! Help!!!

Benvinguts un cop més a Olor a gespa humida!

Doncs avui, serà un dia molt intens! Faré l'entrega de les Cartes Màgic que vam encomanar i que ja han arribat. Després aniré al de Mossèn Toni, per el meeting que fem cada setmana amb els joves de la parròquia (divendres a les 17h).

A continuació tinc que anar a arreglar el cotxe, ja que s'em va espatllar la rodeta de la calefacció i en tenen de col·locar un de nou. I finalment per la nit aniré a veure l'estrena de ENREDADOS (Tangled) que fa segles que espero veure esta pel·lícula!! És de Disney, si,... Però Rapunzel és la última princesa que vaig conèixer en el món de fantasia de Disney i a causa d'això una de les meves princeses preferides. Crec que quan era petita tenia un joc a l'ordenador, que era de Rapunzel i m'encantava!

A més a més promet ser una de les millors clàssiques renovades, òbviament de Disney! Vale,... Sóc una Disney fanatica! Però que voleu! La meva infancia gira entorn a aquest mòn creat per Walt Disney! Magic English, la Blancaneus, Pocahonta, Peter Pan (Campanilla), La Bella i la Bestia, La Bella dorment, Mulan, Aladin,... I altres que no són de Disney, com Tin-tin, Mortadelo y Filemon, Looney Tunes, Sakura, Sailoor Moon,... etc.

Clarament els últims anomenats són quan tenia més de 9 anys.

I vosaltres que us en recordeu de quins dibuixos animats miraveu de petits?

Molts petons!

Gee.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

jo la peli la tinc en dvd doblada en mexicà i ja fa MOOLTS mesos atràs k ja l'he vista, faran 3 o 4 mesos cap a l'octubre de 2010 o algo aixins...
xo vos agradarà, s mot xuuuuuuula XD

noke*

Anònim ha dit...

Me'n alegro però jo sóc més de les que s'esperen fins a que surtigue l'estreno oficial al cine! Sóc legal! I a més a més, així té més emoció! A més a més vas al cine, a un lloc on tens una pantalla de 10 metros d'ample per 4 o 5 metros d'alçada, encara que alguns cines la qualitat de l'imatge no és molt bona a d'altres si (i això s'agraeix molt) M'agradat molt la pel·lícula vos la recomano de veritat! Sense màgia també pots ser especial!

Ciutadà K ha dit...

Ai, Lenea, jo també sóc DISNEY FANATIC... i ben orgullós!! tot i els valors sexistes, superficials, simplistes i tan mainstream que transmeten les seves pelis ... a mi Mickey Mouse em va robar el cor fa moooolts anys i encara me'l té robat...
Enredados no és una obra mestra però és de les més divertides, àgils i amb més aire clàssic dels darrers temps... disfrutaràs!!! (nosaltres vam anar tota la família i ens ho vam passar molt bé!!)

Anònim ha dit...

Jajaja m'hen alegro! Ja vaig anar i la veritat es que tenia les espectatives massa altes però igualment no em va defraudar!
M'ha agradat molt i sergurament, quan surti en DvD no tardarè en tenir-lo (crec)

Molts petons!

Nur ha dit...

A mi tb em va encantar!! la viag trobar molt dolça!!! i emocionant!!!!

Anònim ha dit...

:D

Publica un comentari a l'entrada