dimecres, de gener 26, 2011

Amb decoració hivernal*

Benvinguts al nou disseny de Olor a gespa humida!

Com podeu veure ja he decorat el bloc per a l'hivern. La llàstima es que ja esta acabant-se, però el fred és veu que encara no havia vingut perquè havia perdut les corrents de vent i ara que ja té tiquet, esta aproximant-se cada vegada més ràpid i més aprop!

I això que causa... que la gent agafe molts de refredats, que es perdin moltes collites, que la gent també tingui la grip, que t'hagis d'abrigar molt més, que quan entris al cotxe i vegis que la calefacció està trencada t'agafi un calfred que no te'l lleves de damunt fins que arribes DINS de la destinació, que se't congelin els dits al passar el segre amb les bosses de la compra i... SENSE guants, etc.

És a dir, no és que no m'agradi l'hivern, perquè m'agrada esquiar, tenir regals per nadal, tenir vacances, veure els amics i tot aixó. Es que, l'acompanyi el fred... Jo que pateixo de l'esquena doncs encara ho sento molt més... Com solucionar-ho? Anant a correr, en bicicleta, fer esport, mantenir el cos calent (aquest es el que m'agrada més, solament cal estirar les mans i tenir una estufa aprop), jugant amb els amics,... etc.

Però com és de costum, em fa molta mandra anar a fer esport i si algú no m'estira... El més fort de tot és que quan em poso a fer esport m'ho passo de meravella! I em costa deixar-lo de fer perquè m'ho passo genial, el problema radica en l'inici de les coses.

Així doncs, amb aquesta llarga introducció, us presento a l'HIVERN.

Molts petons,

Gee.

2 comentaris:

Ciutadà K ha dit...

Sí, sí, tens raó, una mica més i l'enllacem amb la primavera, eh? tard però li donem la benvinguda, sí senyor!!! A mi és que m'agrada l'hivern, molt més que l'estiu on vas a parar!!!!

Anònim ha dit...

Ja tenia en ment actualitzar-lo a principi de festes de Nadal 22 de Desembre, però com ja vos vaig dir, que tenia faena a fer i tan pronte n'he tingut l'oportunitat, l'he aprofitat.

I l'introducció... :$ es que... cada vegada em motivava més a l'hora d'escriure i segurament haguessim fet cap al rosari de l'aurora.

Encara que posi la 1 del migdia vaig fer l'entrada a les 12 de la nit, i es que jo a la nit tinc lo cap a ple rendiment! i després em costa molt dormir...

Publica un comentari a l'entrada