dilluns, de març 28, 2011

Goodbye March!

 Doncs per a despedir-mos del Març i del fred hivernal... Canviarem la roba de l'armari! Ja ens podem mig despedir de l'abric, però encara no de les samarretes de maniga llarga que encara ens fan falta i que d'aquí poc també els hi direm: adéuuuuuu!!!!

Benvinguts un com més a: OLOR A GESPA HUMIDA!!!

Doncs si, aquest més he escrit molt poques entrades al blog,... doncs mira això va com va!, de vegades t'inspires massa i de vegades no tant. Ara que ho dic, algú em podria donar un consell per a que no em passi això? És a dir, puger-me motivar (escriure indefinidament) amb una petita idea quan vulgi (en qualsevol moment) però sense que me'n vaigue del cap. La resposta típica: apuntateu... ¬¬ siguem una miqueta més originals i trenquem-nos el cap perqué se que si ho averiguem ens podrà servir per a moltes coses.

Canviant de tema. Aquest divendres passat vaig participar al II Fòrum Pastoral amb Joves, vaig fer una petita aportació que va quedar imortalitzada en aquest video, surto al minut 1:37 (també surt Mossén Toni, Kenneth, Magalí, Josep, Vero i Alan) Així que pugeu coneixer d'aquí d'Amposta.

I per acabar, solament us volia posar un video molt liante dels millors humorístes de tota España: Eugenio. Espero que us agradi molt i que rigeu de valent! (Pot arribar a ser molt inspirador :P)




Espero que aporteu moltes idees! ^^

Gee.

2 comentaris:

Ciutadà K ha dit...

Bona tarda, l'únic que et puc recomanar, Lenea és el que faig jo i em funciona: actualitzar cada dia. Es un forma d'autoobligació i constància.
Hi ha qui et dirà que has d'aprofitar els moments d'inspiració i les muses, i tal i tal i tal però jo sóc dels que pensa que la inspiració només arriba escrivint, escrivint i escrivint.
Apa, doncs, matxaca el teclat!! :P

Anònim ha dit...

Moltes gràcies Ciutada K ho tindre en compte ^^ Encara que no puc disposar de temps tots els dies ho intentaré :D

Publica un comentari a l'entrada