dimecres, de maig 18, 2011

[Interiorisme] modular*

Models d'habitació modular.
Benvinguts un cop més a Olor a gespa humida!

Ho sento molt per no haver actualitzat, durant molt de temps el blog però estic en l'etapa final de la carrera i a final de curs, al igual que moltes d'altres persones. I ara mateix em tinc que concentrar en l'essencial.

Només us volia comentar unes imatges molt curioses per estalviar espai a una habitació juvenil. Si no ho sabeu, a mi m'agrada molt l'interiorisme i el disseny d'interiors, i al mercat hi ha moltes idees originals i bastant econòmiques, com per exemple, la empresa italiana TUMIDEI de mobles. 

Les seves idees són molt originals i van transformar el concepte del mobiliari de la casa. Segons ells la qualitat del seu mobiliari és molt important per a la salut i la comoditat del consumidor. Us he deixat la seva pàgina web per si voleu consultar les seves col·leccions que es troben al menú de la esquerra. La col·locció juvenil s'anomena TIRAMOLLA (podeu trobar els models expossats entre totes les habitacions que mostren).

Espero que us agradi, almenys a mi m'agrada moltissim! ^^

Gee.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada