divendres, de setembre 16, 2011

Irais

Irais
Benvinguts un cop més a Olor a gespa humida!
Aquest cop us vull presentar les meves tres aventureres! (de moment només ni ha dos) però aniré escrivint d'on provenen i perquè es troben en aquell lloc i moment determinat.
-..........-
Vaig tocar amb el cap fort al terra, i vaig notar un regalim calent que em queia coll avall. L'Alina em va venir a socorre tan aviat com va acabar de matar a aquelles vesties infernals. Em creia que m'enduria la meva historia a la tomba però l'instint de que recordessin va ser més fort. Entremig d'aquell rebombori de paraules que em tirava la Alina, li vaig cridar:
  • ESCOLTA! Vull que escoltis la meva historia!
  • Però que dius?!
  • Serà curta tranquil·la. Treballava de pastora amb la meva família, fins que un dia el senyor de les terres es va fixar en mi. Jo no em volia casar amb ell, però em va obligar. Un dia va venir un emissari amb la carta d'un altre senyor feudal que li declarava la guerra. Jo, es clar, volia defensar la meva terra i la meva família, així que vaig anar a parlar d'amagat amb aquell senyor feudal per fer un tracte. Em va escoltar, li vaig demanar que si matava el meu marit jo li donaria totes les terres i que em fes lliure del meu esclavatge com a dona d'aquell senyor. No se'n fiava gaire però al final va acceptar. Va matar al meu marit però per assegurar-se que no tornaria mai més a aquelles terres va matar als meus pares i al meu nadò, llavors li vaig donar la meitat dels meus bens per a que em deixes marxar. I així ho vaig fer,... no volia saber res més d'aquelles terres....
Alina
A poc a poc vaig caure en la profunda son mortífera del esgotament tan físic com mental del meu propi ser.
No me n'havia donat compte però la Alina m'havia portat fins a casa seva, mentre jo li anava explicant la meva història, m'havia curat la ferida del cap i m'havia deixat estesa al seu llit.

+info: Irais vol dir, "aquella que es descendent de la deessa Hera". Hera reina mitològica de los dioses, esposa de Zeus. I Alina vol dir, "aquella que viu en harmonia".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada