dimarts, de setembre 28, 2010

Yo quiero marxa!!

Benvinguts un altre cop a Olor a gespa humida!

Tornen Los protegidos!! Jajaja Teoricament avui a les 22h a Antena 3 fan un crossover (o algo així) de Física i Química i Los protegidos! Que emoción! Aquesta serie em vaig enganxar fa molt de temps... xD al principi de curs de l'any passat més o menys. Cristina i jo sempre la miravem, sobretot mos posavem dels nervis per voler veure el capítul següent ja que eren bastant emocionants...
Actors principals de la serie "Los protegidos"

Ah! Una noticía aquest divendres es fa una reunió per a tots aquells joves (a partir de 18 anys) que vulguin assistir el dia 1 d'octubre a les 20:30 a la parroquia Sant Josep Obrer, per fer l'assamblea d'inici de curs del MJC (Moviment de Joves Cristians).

Doncs avui ha estat el segon dia que estic de pràctiques a l'Escola Soriano Montagut. M'he s'estan fent una mica aburrides perquè es alló que te presenten a totes les classes que vas i (almenys jo) estic escoltant i mirant el que fa la mestra, i apunto més o menys el que fan a classe a una llibreta... No se si m'atrebeixo a dir-li a la tutora si me deixa fer alguna activitat així facileta i ensenyar-los-hi jo com es fa... xD Aveure si demà m'hi atreveixo.

Espero que a tots us vagi la mar de bé tot! Molts petons i abraçades!

Gee.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Eis!!!!
mencantaba quan miraven los Protegidos, y quan feien escenes Sandra/Culebra m'emocionava i quan sortia la floripondi em posava histerica xD i les escenes de misteri que cridavem les dos jejeje
Comentali a la mestra, jo a la classe ajudo la meva tutora a fer activitats, resolc preguntes als alumnes...
molts kisiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis

Anònim ha dit...

JAJaja ostras lo que més m'agradava es quan era escena sandraculebrista XD los veïns n'he devien estar de farts de sentir-nos xillar!

Gracies per los ànimos!!!
kisses!

Anònim ha dit...

espero que hi hagi mes escenes sandraculebristes a la segona jejejeje
hem de fer una videoconferencia quan mirem los protegidos, aixi podem parla i comentar i crida xD

muaaa guapisima

Publica un comentari a l'entrada