dimarts, de febrer 22, 2011

The Big Wind Theory!

Cúpula de les botigues exteriors del
centre comercial "Futur Ciutat Amposta"
Benvinguts a Olor a gespa humida!

Aquest dia d'avui, ha estat un dia caòtic i ple de vent. Jo, actualment, no estic a Amposta els dies feiners, perquè estic estudiant a l'Universitat de Lleida, però les xarxes socials últimament estan fent miracles... (veieu aquest link, és impactant). 

Avui a les 11 del matí tenia una hora lliure hi he anat a la sala d'ordenadors de la facultat a fer feina. Me connectat al facebook per veure si hi havia alguna novetat i m'he trobat amb el comentari de la Núria España (la meva padrina) que amb un vídeo explicitava el vendaval que estava envoltant a Amposta. 

Aquí teniu el link del vídeo: Problemes Amposta Incidències.

Llavors al veure'l he pensat automàticament amb els de casa; espero que els padrins (no hagin sortit), segur que mun pare i ma mare han arribat bé a col·legi i a l'institut. Al cap de 5 minuts Ignasi Solé a penjat un comentari que encara m'ha fet preocupar més, fins que he trucat a la meva mare per si estaven tots bé. Per sort, m'ha dit que si, però que els nens de l'escola Miquel Granell no havien pogut sortir al pati i que aquesta tarda per orde de l'ajuntament, no hi hauria classes per culpa del vent. Llavors ja me calmat i m'he posat a comentar els desastres entre la gent.

Total un dia a rememorar, estic a Lleida però m'he sentit a Amposta pels instants que comentava tot aquest desastre. Una part bona i una part dolenta, com tot. Espero que comenteu aquest BIG WIND! :P

Molts petons! Espero i desitjo que tots els ampostins estigueu bé!

Gee.

4 comentaris:

Axel ha dit...

jaja vaya vent i yo dormin ññ

Anònim ha dit...

Tu estaves dormint?? Que a quina hora t'aixeques?? i per a no sentir el soroll...

Ciutadà K ha dit...

Sí, Big Wind de veritat !! la nostra terrassa era una festa d'aloe veres, olivera, terra pedres ... una autèntica juerga en honor del Dèu del vent!! :P

(ai Lenea, què patidora ets!!)

Anònim ha dit...

ais... es lo que hi ha :P (prefereixo ser patidora que no pas despreocupar-me) ^^

Publica un comentari a l'entrada