dimarts, de maig 22, 2012

L'esprint!

Hooolaa!! Benvinguts a olor a gespa humida!

Buff! Quan de temps sense escriure res! Que em trobàveu a faltar? Trobo que no ;) De totes maneres aquí estic en ganes de tornar a escriure! Però compte perquè la setmana que ve tinc un examen molt important de Català! Sí, sí, estic fent el Nivell D de Català, tot un màster, i, és clar, també tenim un examen.

De totes maneres aquest estiu ja el tinc mig planificat, i ho estarà del tot quan d'algun lloc que he enviat el currículum em diguin que estic dins de l'equip de monitors o l'equip de mestres. Una miqueta de platja, de muntanya, una mica d'estudi i de feina. Tot un complet! Fins hi tot ja tinc una idea del que faré el curs vinent, tot i que depèn de trobar feina!

Espero que esteu tots molt bé! Molts petons i abraçades! Fins la setmana que ve!

gee.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada